1. Wie zitten er achter Hazel & Blue?
2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
3. Hoe kan ik betalen?
4. Wat zijn de verzendkosten?
5. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
6. Versturen jullie ook naar het buitenland?
7. Mijn bestelling is niet aangekomen
8. Kan ik iets cadeau laten versturen?
9. Is het ook mogelijk om producten op maat te laten maken?
10. Doen jullie ook aan wholesale?
11. Kan ik mijn producten in de Hazel & Blue Shop verkopen?
12. Kan ik een artikel ruilen?
13. Heb je een klacht?
Veel gestelde vragen
1. Wie zitten er achter Hazel & Blue?
Hoi! Wij zijn Denise en Robin, twee vriendinnen die sinds 2017 samen de uitdaging zijn aangegaan van Hazel & Blue. Beiden een achtergrond in multimedia en werkzaam als concepters en designers in de creatieve industrie. Vanuit onze passie voor mooie maar vooral ook leuke dingen is Hazel & Blue ontstaan. Onze droom? Mensen blij maken met wat wij doen!
2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zoek iets leuks uit en voeg dit toe aan je winkelwagentje. Je kunt natuurlijk altijd verder shoppen of je rekent af door op je winkelwagentje te klikken. Waar je vervolgens je gegevens kunt achterlaten. Betalen gaat via iDEAL, lekker makkelijk! Na je bestelling ontvang je een automatisch bericht met daarin de gegevens over je bestelling.
3. Hoe kan ik betalen?
Betalen gaat via iDEAL, doe je dat liever niet dan mag je ook vooraf betalen door middel van overschrijving. We versturen bestellingen binnen één tot drie werkdagen. Mocht dit afwijken, dan sturen we je een bericht.
4. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn 3,75 voor brievenbuspost en 6,75 voor pakketpost. Bestel je voor meer dan 25 euro? Dan trakteren wij op de verzendkosten!
5. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Na ontvangst van betaling versturen wij bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen. Mocht dit door omstandigheden afwijken, dan krijg je hiervan bericht.
6. Versturen jullie ook naar het buitenland?
Je kunt via de webshop bestellingen plaatsen als je in Nederland woont. Als je in een ander land woonachtig bent en toch graag een bestelling wilt plaatsen, stuur ons dan een e- mail (info@hazelandblue.nl), we helpen je graag verder!
7. Mijn bestelling is niet aangekomen
Indien je bestelling zes werkdagen na de dag waarop je hebt besteld niet is aangekomen, neem dan even contact met ons op via info@hazelandblue.nl
8. Kan ik iets cadeau laten versturen?
Via onze cadeau-service is het mogelijk om je aankopen door ons te laten inpakken. Hoe werkt het? Je kunt aangeven in het opmerkingen-veld bij je bestelling dat het om een cadeautje gaat en dan pakken wij het item mooi voor je in. Je kunt daar ook een persoonlijke boodschap achter laten die wij aan het cadeau toevoegen. Als maar een deel van je bestelling een cadeau is vul dan in welk product/welke producten je in wilt laten pakken.
9. Is het ook mogelijk om producten op maat te laten maken?
Ja, wij maken ook producten op maat voor bijvoorbeeld een bruiloft of geboorte. Wil je meer info over de mogelijkheden of heb je leuke ideetjes? Mail ons dan even op info@hazelandblue.nl dan sturen we zo snel mogelijk een prijsopgave.
10. Doen jullie ook aan wholesale?
Zou je graag producten van ons Hazel & Blue label willen verkopen? We staan altijd open voor leuke samenwerkingen! Je kunt ons een e-mail sturen naar info@hazelandblue.nl en we bespreken graag de mogelijkheden met je.
11. Kan ik mijn producten in de Hazel & Blue Shop verkopen?
Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere, handgemaakte en/of kleinschalige producten. Denk je dat jouw product een mooie toevoeging is voor onze shop, dan horen wij dit graag. Je kunt hierover een e-mail sturen naar info@hazelandblue.nl
12. Kan ik een artikel ruilen?
Ja, dat is mogelijk, met uitzondering van oorbellen (uit hygiënisch oogpunt) en gepersonaliseerde artikelen. Zie Algemene Voorwaarden.
13. Heb je een klacht?
Wij streven naar een professionele en servicegerichte dienstverlening. Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij het graag. Je kunt ons een e-mail sturen naar info@hazelandblue.nl met de omschrijving van je klacht en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.